A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Ha nem elégedett a termékkel, visszatérítést vagy új termékre történő cserét kérhet, mely az esetben vissza kell küldenie a megvásárolt termékeket. Visszatérítésre és cserére nincs lehetőség, ha Ön elmulasztja a törvényes határidőt, amely attól a naptól kezdődik, amikor Ön vagy az Ön által megbízott harmadik fél (a szállítótól eltérő személy) ténylegesen birtokba vette a terméket.
A visszaküldeni vagy kicserélni kívánt terméknek sérülésmentesnek kell lennie. Az eredeti és sértetlen csomagolást is mellékelnie kell az összes tartozékkal együtt. A termék vagy az eredeti csomagolás sérülése vagy túlzott használata esetén az Áruház fenntartja a jogot a termék csökkentett értékének visszatérítéséhez. A szerződéstől való elállás pillanatától fogva nem használhatja tovább a terméket.
Ha megállapítjuk, hogy a szerződés-felmondási kérelem benyújtása előtt a vásárló a termék megtekintését és tesztelését a termék tényleges állapotának megállapításához szükséges mértékben elvégezte, akkor a reklamáció sikeresen megoldottnak tekintendő, ellenkező esetben részben megoldott vagy megoldatlan lesz.
A termék kézhezvételétől számított 14 napon belül értesítsen bennünket a szerződés felmondásáról az itt elérhető igénylőlap kitöltésével.
Az igénylőlap sikeres benyújtása után e-mailben kap egy reklamációs kódot, amelyet rá kell írnia a nekünk küldött csomagra az adataival (vezetéknév, keresztnév és cím) együtt.
A reklamáció benyújtása után 14 nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje a csomagot a címünkre:
NextLevel, d.o.o. – RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenia.
Javasoljuk, hogy csomagját ajánlott küldeményként, tértivevénnyel adja fel. Mindenképpen őrizze meg a csomagfeladási nyugtát, hogy igényét akkor is rendezni lehessen, ha csomagja esetleg elveszik. A visszaküldés költségét a feladó viseli, utánvétes csomagokat nem veszünk át.
Amint a Panaszkezelési Osztály megkapta és megvizsgálta a reklamációját, azonnal új terméket küldünk Önnek vagy 14 napon belül visszatérítjük a termék árát. Ha megrendelésekor Ön az utánvétet választotta, a visszatérítés banki átutalással történik, ezért a NextLevel, d.o.o.-nak szüksége van a vásárló bankszámlaadataira. Ha a megrendelést hitelkártyával, PayPal-lal vagy banki átutalással fizette ki, a visszatérítés a vásárláskor használt fizetési eszközre történik. Visszatérítjük Önnek a vásárlás teljes árát, beleértve a szállítási költséget is (kivéve, ha Ön az általunk ajánlottól eltérő szállítási módot választott, amely esetleg az általunk ajánlottal szemben többlet szállítási költséget vont maga után).
Mielőtt elküldi a csomagot, kérjük, ellenőrizze, hogy valóban online áruházunkban vásárolta-e a terméket, és a termék visszaküldhető-e (lásd alább a visszaküldési irányelvek szerinti kivételeket és a visszaküldési határidőket). Ha olyan terméket küld nekünk, amelyet nem az online áruházunkban vásárolt, vagy olyan terméket, amely a visszaküldési irányelvek alóli kivételek hatálya alá tartozik, vagy amely esetében Ön elmulasztotta a szerződés felmondásának és visszaküldésének határidejét, nem tudjuk vállalni a felelősséget az Ön hibáiért. Az ilyen terméket csak 4000 Ft összegű kezelési költség megfizetése ellenében tudjuk visszaküldeni Önnek, vagy megsemmisítjük azt.
Ha értesíteni szeretne bennünket a szerződéstől való elállási szándékáról, használhatja az EU-s mintaűrlapot is, amely a következő linken érhető el. Nyomtassa ki, töltse ki és írja alá az űrlapot, majd küldje el a termékkel együtt a címünkre. Feltétlenül csatoljon egy nyilatkozatot az űrlaphoz, amelyben egyértelműen kijelenti, hogy el szeretne állni a szerződéstől. Felhívjuk figyelmét, hogy az űrlap használata nem kötelező.